Des de la Coordinadora Llibertària de Mallorca volem animar a la gent amb un mínim de consciència social, a objectar en la declaració de la renda la part proporcional dels nostres impostos que va destinada a pagar el deute de l’Estat i a sufragar l’exèrcit i els cossos repressius, així com a la Casa Real.

LOGO_CLM2L’any passat, a través del manual de desobediència econòmica i la campanya d’insubmissió fiscal promoguda aquí a Mallorca, es pogueren repartir més de 6.000 euros entre diversos col·lectius i iniciatives transformadores de l’illa.

Estam vivint una etapa on el Capital està desfermant una ofensiva brutal contra els drets socials i els serveis públics i on les caretes democràtiques definitivament s’han transformat amb el que sempre han estat. Els consensos de la Transició s’han esmicolat i Europa més que mai és la del Capital.

Front aquesta reacció, els i les llibertàries hi hem de plantar cara desobeint i combatent.

Així, si has de fer la declaració de la renda, informa’t i organitza’t per fer l’objecció fiscal (ja hi ha en marxa una assemblea per tornar a engegar una altra campanya d’objecció fiscal semblant a la de l’any passat). És una manera molt coherent de recolzament econòmic als moviments socials, entre els quals, el llibertari, a través de la seva coordinadora, et demana el teu suport.

La Coordinadora Llibertària de Mallorca és una xarxa de grups i individualitats amb ànim de ser una estructura de recolzament mutu i solidaritat entre aquelles que consideren un món amb justícia social i ambiental és antagònic a l’existència de l’Estat i el Capital.

El major projecte econòmic de la coordinadora és la caixa de resistència, destinada al recolzament a activistes del moviment amb problemes conseqüència de la repressió. Les persones que facin objecció i donin els seus doblers a la Coordinadora han de saber que la major part d’aquests aniran destinats a aquest fons. La resta serà destinat a finançar altres activitats de la coordinadora.

Per més informació sobre la CLM, visiteu la nostra web a coordinadorallibertariamallorca.cat.

Contra l’Estat i el Capital, desobediència i organització

2 comentaris a “Per aquest any 2013 destina la teva objecció fiscal a la Coordinadora Llibertària de Mallorca

1. buenas! estoy trabajando en Alcudia y me keda un poko mal x el kurro acercarmea a Palma a menudo, soy de Galiza y me gustaría saber si hay x Alcudia algún ateneo o lokal libertario.gracinhas de antemán e saúde!