Disponibles els materials generats per la Coordinadora Llibertària de Mallorca

En els seus 5 anys d’existència la Coordinadora Llibertària de Mallorca (CLM) ha anat generant un bon fons documental de cartells, textos, articles, publicacions, octavetes, àudios, etc.

Per a fer un poc més col·lectiu aquest quint aniversari hem considerat oportú donar difusió a part de tot aquest material penjant-lo a la web. Per una part, volem així donar visibilitat a l’esforç de moltes companyes que en aquests anys han fet feina de valent per mantenir la flama de l’anarquisme illenc ben encesa. Per un altre part, trobam que fent accessible aquests documents facilitam eines, coneixements, experiències i trossets d’història a aquelles interessades en continuar la lluita.

Els materials disponibles formen part de les diferents campanyes, projectes, grups de treball i iniciatives vinculades. No tots són estrictament materials firmats per la CLM i creiem que així ha de ser doncs des de la Coordinadora mai hem volgut capitalitzar ni l’acció ni el discurs.

En l’apartat de Materials trobareu tot lo que hem anat fent fins ara (si se’ns oblida quelcom, contacta’ns!). Consulta-ho, doncs amb els temps  s’anirà actualitzant a mesura es continuïn fent coses.

Lluita i difon!