[Excursió - Hivern Anarquista] Anam al Barranc de Biniaraix!

Excursió biniaraix

Us convidem a participar de la Excursió Llibertària de Mallorca, que es celebrarà el pròxim diumenge 26 de febrer.

Deixarem els cotxes a sa Font des Noguer. Ens trobarem unes barrerres amb un botador per on podem passar. Començarem caminant pel pla de Cúber, després hi ha una petita pujada d’una mitja hora fins arribar devora les cases de l’Ofre. A partir d’aquí, comença el barranc pròpiament dit. Es tracta d’un camí empedrat del que es conserva gairebé tot el traçat amb més de 2000 escalons. El camí transcorre vorejant el torrent de Biniaraix. Si tenim sort i encara raja aigua, és espectacular. El camí acaba al llogaret de Biniaraix (Fornalutx).

Si voleu venir, penseu a portar calçat de muntanya, roba còmoda (si suau molt, valoreu dur muda!). Per alimentar-nos i refrescar-nos, porteu 2 o 3 litres d’aigua, berenar pel matí i dinar.

Finalment, dir-vos que hem quedat a les 9 h a l’aparcament del Conservatori de Música de Ciutat. Mireu de portar cotxe totes les que pugueu per tal que ningú es quedi fora poder venir; si en sobressin, ja en deixarem allà mateix.

Vos esperem el diumenge 26 de febrer!

Salut i camí!