Fi a l’experiència de la Coordinadora Llibertària de Mallorca

Benvolgudes,

Diuen que més val tard que mai i després de 5 anys d’activitat política des de la Coordinadora Llibertària de Mallorca hem decidit dissoldre les assemblees i posar fi a aquesta experiència de coordinació.

Aquests darrers mesos hem estat realitzant tasques de gestió interna per a deixar-ho tot arreglat. Volem deixar a la disposició de qui ho necessiti la vaixella i l’altaveu portàtil. Per a sol·licitar el material així com per contactar amb les que formaven la CLM es pot demanar informació a l’Ateneu Lo Tort i a l’Ateneu Llibertari Estel Negre/CNT on hi trobareu gent afí.

Durant aquest lustre des de la Coordinadora Llibertària de Mallorca hem organitzat xerrades, assemblees, tallers, excursions, dinars, sopars, jornades, marxes, concentracions, accions, trobades, fires, revistes, fanzines, diaris i materials i fets molt diversos difícils de quantificar. Per a deixar constància d’aquesta feina deixam uns enllaços on podreu trobar recollida bona part de la tasca realitzada:

Ara i sempre: salut i anarquia!