Transitant: llibres i línies de fuga

Transitant neix com un projecte associatiu i autogestionari que pretén dotar-nos d’eines per a la transformació política integral, tant en les nostres vides quotidianes com en l’àmbit socioeconòmic més global.carro_transitant

Els nostres objectius principals són: (i) fomentar el pensament antiautoritari i la formació, (ii) impulsar l’autogestió i la xarxa d’economia alternativa de Mallorca (productes ecològics, ús de moneda social…). Volem esdevenir un espai de transformació social obert al barri i comptar amb la vostra participació.

Per a això organitzam activitats al nostre local (presentacions de llibres, xerrades, debats, concerts, exposicions etc.), disposam d’una biblioteca, oferim llibres especialitzats en crítica social (teoria política, filosofia, història, feminismes, territori, moviments socials, sobirania alimentària, ciència i tecnologia, educació, infantil, etc.), llibres de segona mà, un cafetó on fomentar el consum de productes ecològics i on es pot accedir amb moneda social (talent), i per últim, mooncups i camisetes de la Ciutat Invisible de Sants (Barcelona).

Contacte:

transitant: llibres i línies de fuga
c/socors, 16 baixos, 07002 Ciutat (Mallorca)
telf: 971 573305

web: http://www.transitant.net/