Excursió a s’arenalet d’Albarca

04/06/2017 - 09:00 Consulta la informació d'avall

Resultat d'imatges de arenalet albarca

Camí dels presos – Es Verger – Albarca – Horts Vells d’Albarca – Arenalet d’Albarca – S’Esquena Llarga

Us convidem a participar de la Excursió Llibertària de Mallorca, que es celebrarà el pròxim diumenge 4 de juny.

Deixarem els cotxes a l’aparcament del Parc Natural de Llevant. Caminant mitja hora arribarem al campament dels soldats on varen ser condemnats a treballs forçosos els presos republicans. Agafarem un altre camí que fa baixada fins arribar a la Finca des Verger (uns 20 minuts). A partir d’aquí prendrem un altre camí que arriba a la Possessió d’Albarca. Després anirem pels antics horts de la finca. A continuació, iniciarem un camí fins arribar a S’Arenalet d’Albarca on podrem dinar i fer un capfico. Tornarem per S’Esquena Llarga fins trobar un altra vegada el camí dels presos.

Si voleu venir, penseu a portar calçat de muntanya, roba còmoda (si suau molt, valoreu dur muda!). Per alimentar-nos i refrescar-nos, porteu 2 o 3 litres d’aigua, berenar pel matí i dinar.

Finalment, dir-vos que hem quedat a les 9:00 h a l’aparcament del Conservatori de Música de Ciutat o a les 10:00 a l’aparcament del Parc Natural. Mireu de portar cotxe totes les que pugueu per tal que ningú es quedi fora poder venir; si en sobressin, ja en deixarem allà mateix.

Cal confirmar assistència al correu: clm@autistici.org

Vos esperem el diumenge 4 de juny!

Salut i camí!