[Manacor] Els Ateneus Llibertaris a Mallorca

31/03/2017 - 19:30 Ateneu Lo Tort

Desktop-página001

Els actes que l’Ateneu Lo Tort ha organitzat per celebrar el seu primer any d’existència continuen i aquest divendres dia 31 de març a partir de les 19.30 h aquest espai acollirà la conferència Els ateneus llibertaris a la Mallorca contemporània (1869-1936), que serà a càrrec de dos membres del Grup d’Estudis Llibertaris Els Oblidats, Jordi Maíz i Catalina Martorell.

En aquesta xerrada es farà un repàs històric dels ateneus que es varen organitzar a Mallorca a mitjans del segle XIX fins a la Guerra Civil. En especial es parlarà dels ateneus de caire anarquista que sorgiren a l’illa, s’analitzarà el paper que jugaren dins el moviment obrer mallorquí i posaran en valor la tasca dels anarquistes mallorquins en el camp de l’educació i la cultura com eina per transformar la societat.

Vos hi esperam!