Sopar a la fresca i concert en suport a la Vaga Indefinida de docents

30/08/2013 - 21:00 Consulta la informació d'avall

20130830_sopar+concert

La Coordinadora Llibertària de Mallorca recolza la Vaga Indefinida que està preparant l’Assemblea de Docents. Podeu consultar el comunicat de recolzament aquí.

Per això, fem una crida a assistir i donar suport al sopar a la fresca i concert que es celebrarà avui vespre al Parc de n’Hereveta a Porreres. Pel sopar, convé que cadascuna de les assistents porti quelcom per compartir; si no us és possible, es podrà menjar al Bar-Restaurant del parc. Part dels diners recaptats aniran destinats a la caixa de resistència que s’està preparant per a la Vaga Indefinida.

Consulteu el mapa per saber com arribar-hi elaborat per la pròpia Assemblea de Docents: https://mapsengine.google.com/map/viewer?mid=zSCvXlTpWy58.k8_qcIZrN8iY

Esdeveniment a Facebookhttps://www.facebook.com/events/156799751187672/