Trobada Llibertària de Mallorca

18/03/2017 - 10:00 Consulta la informació d'avall

tlm-v3

Estimades companyes,

des de la Coordinadora Llibertària de Mallorca us volem convidar i fer partíceps del que serà la  Trobada Llibertària de Mallorca 2017. Aquesta es durà a terme l’18 de març a partir de les 10 del matí a l’Escola rural de Sa Murtera (Manacor)

Localització: http://www.manacor.org/wms/ofo/imgdb//archivo_doc286553.pdf

Els objectius centrals d’aquesta trobada són els següents:

• Reunir anualment el moviment llibertari mallorquí, en un sentit ampli, per tal de coordinar propostes concretes a desenvolupar durant l’any, no pas per a debats teòrics o feixucs.

• Aclariment: Les propostes que es duguin han d’intentar correspondre a accions/activitats que per manca de mans no podem fer als nostres col•lectius (Fira del Llibre, realització de documentals, publicacions, jornades de gran format, okupacions, movilitzacions…).

Propostes que considerem que valen la pena posar en comú pel seu caràcter plural, transversal i aglutinador. Per tant, actes com xerrades, sopadors, projeccions, etc., entenem quedarien a un segon pla. La idea és realitzar activitats més contundents i col•lectives. Aprofitar l’estructura i ressò de la CLM i de les individualitats i col•lectius convidats per a sumar esforços.

• Canalitzar i distribuïr l’activitat que conformarà el batec del moviment llibertari del que resta d’any, entent-lo com “la nostra agenda”, allò que volem fer més enllà del context polític del moment. La CLM voldria aleshores, durant l’any, respondre a les lluites reals i del present que en cap cas es poden planificar, sinó que depenen del moment polític.

Aquesta Trobada sorgeix d’una serie de debats i motivacions dins la CLM que pretenen col•lectivitzar l’acció i superar les distàncies entre les diferents sensibilitats autogestionàries de l’illa.

És un dia per a l’acció, per a programar-la col•lectivament. El que acordem en aquesta Trobada ens ha de servir per a treballar els mesos següents i fer realitat l’acció del teixit autogestionat de Mallorca.

Per últim, voldríem fer èmfasi en la responsabilitat alhora d’implicar-se en alguna (o vàries) de les propostes. No carregar-se massa per no cremar-se i haver de abandonar algunes per no deixar penjades a la resta de companyes.

Per a aportar propostes per escrit a la Trobada escriure al següent correu: clm@autistici.org.
Data límit: el 16 de març.

Les propostes presentades per escrit es prioritzaran en l’ordre del dia, pel fet que han estat estructurades prèviament, i hauran estat ja reflexionades perquè totes les haurem pogut llegir. Les enviarem per correu amb antelació.

Així doncs, l’horari de la TLM serà el següent:

• 10h00 Acollida + Presentació de persones i col•lectius

• 10h30 Re-estructuració de l’ordre del dia

• 11h30 Presentació, discussió i priorització de les propostes

• 14h30 Dinar(dur menjar vegà per compartir)

• 16h30 Formació dels grups de treball en base a les propostes acordades i organització del calendari de tasques

• 18h00 Posada en comú de l’organització dels grups de treball

• 19h00 Espai lúdic (porta els teus estris per fer música, jugar a pilota, etc.)

Aquest any hem reservat el lloc també per poder quedar-hi a dormir del 18 al 19. Qui estigui interessada en quedar que ho confirmi específicament al correu: clm@autistici.org.

Per l’autogestió de les nostres vides, la col•lectivització de les nostres voluntats.

Vine, participa i lluita!
Mallorca, Febrer del 2017
Coordinadora Llibertària de Mallorca