Hivern Anarquista 2017 (del 4 de febrer al 26 de març)

febrer-cartell-web

Des de la Coordinadora Llibertària de Mallorca hem preparat una sèrie d’actes per aquests mesos d’hivern. Tallers, xerrades, projeccions, sopars, excursions, trobades rurals i sobretot companyonia  i lluita.

Estau atentes a la web, al correu i a contrainfo.cat doncs anirem enviant recordatoris i informació actualitzada de les diferents convocatòries.

Aferrades revolucionàries!… Segueix llegint »

Jornada per l’autogestió i l’acció directa

El món que coneixíem fins ara està canviant de forma irreversible. Els doblers escassegen, com també escasseja el petroli i augmenten les guerres per dominar els últims recursos del planeta. Però a més d’acabar amb la naturalesa o retallar els drets i els serveis als quals estàvem acostumats, ens estan condemnant a una vida de misèria i fracàs. La solitud de les ciutats no deixa lloc al veritable diàleg; les persones no s’ajuden, no hi ha respecte, i en lloc de col·laborar regeix la competitivitat, la desconfiança i el recel. Ens van enganyar dient-nos que la democràcia era viure esperant, que de nosaltres no depenen els canvis, que la política és un espectacle.

Segueix llegint »

Jornades en defensa del territori. 17-18 de maig del 2014 a Pl. Pes de sa Palla (davant transitant)

antidevelop2014Després de molts de mesos de feina i preparació… podem presentar finalment les “Jornades en defensa del territori” per als propers 17-18 de maig de 2014. Les jornades tindran lloc a la Plaça del Pes de sa Palla, davant de transitant.

Amb aquestes Jornades, volem col·laborar en el debat sobre tàctiques i estratègies per a les lluites en defensa del territori.

Entenem que les perspectives antidesarrollistes (o antiindustrials), l’eix que d’alguna manera vertebra aquestes jornades a nivell teòric, pot contribuir a la construcció de bases teòriques realment crítiques. Es pretén posar en dubte no només el capitalisme com a origen de les nocivitats associades a la destrucció del territori (una destrucció que entenem que és integral: ambiental, social, cultural i política), sinó el mateix desenvolupisme, o ideologia del desenvolupament i el progrés.… Segueix llegint »