[Campanya] Colze a colze. Afrontem la repressió

Colze a colze

Dilluns 10 d’abril, es va presentar la campanya Colze a Colze, una manera d’afrontar juntes la repressió que l’Estat està exercint contra els entorns llibertaris amb les operacions Pandora i Pinyata.
La campanya es va presentar amb una acció que va consistir a tallar una de les principals vies d’entrada a Barcelona amb una pancarta amb el disseny que estan usant

A més, varen publicar un vídeo el mateix dia on s’exposen les principals tesis que els duen a iniciar la campanya:

Aquí tenim el text de presentació:

Colze a colze, afrontant plegades la repressió que pretén dissuadir-nos, immobilitzar-nos, desanimar-nos.

Segueix llegint »

Comunicat de suport amb les companyes acusades d’expropiar bancs a Alemanya

Amb aquest comunicat els col.lectius aquí presents volem manifestar la nostra solidaritat amb les companyes acusades d’una sèrie d’atracaments ocorreguts a la ciutat d’Aachen. El que aquí signem no és només una declaració de germanor, sinó també una afirmació de la nostra convicció en què, malgrat la criminalització que pateixen les companyes, reconeixem en els fets que se’ls imputa una pràctica política històricament legítima i practicada pels moviments revolucionaris, així com una mostra clara de que encara queda esperança en un temps on la persecució i la repressió estan a l’ordre del dia.

Entre els anys 2012 i 2014 es van produïr una sèrie d’atracaments a entitats bancàries de la ciutat alemanya d’Aachen.

Segueix llegint »

Alliberat a Ciutat un espai buit en mans d’una empresa hotelera

fle

El 3 de juny, desenes de persones han ocupat un espai a la plaça fleming. Compartim el manifest que s’ha repartit:

Un nou centre social, situat a plaça Fleming núm. 15, ha estat alliberat de l’especulació turística per posar-lo a l’abast del barri. Es tracta d’un espai gestionat directament per les veïnades i veïnats de Palma, per reconèixer-nos i teixir relacions d’igual a igual, lliure d’imposicions, jerarquies i discriminació. Un lloc obert des d’on construir alternatives al model de ciutat consumista i deshumanitzadora, però també per lluitar col·lectivament per solucionar els problemes socials i territorials que ens travessen.

Fa ja 5 anys que moltes de les veïnades i veïnats de Palma prenem les places per trobar-nos i tractar d’impulsar una resposta col·lectiva a la vida miserable que ens ve imposada.

Segueix llegint »

MANIFEST: En defensa de la terra, Santacirga lliure. NO al megaparc solar!

Història viva. A Mallorca queden poques finques que mantenguin la fesomia de temps passats: quan la possessió era una unitat territorial, social i econòmica per ella mateixa. Les parcel•lacions, la urbanització i l’abandonament agrari de moltes d’elles fa que les explotacions actives cobrin encara més valor. Conservar-les és conservar la cultura i la identitat i mantenir la seva viabilitat econòmica al llarg del temps. Santacirga ja era citada fa més de 800 anys. És la possessió on va néixer i créixer Mossèn Alcover i no una simple “explanada” on s’hi pugui instal•lar qualsevol cosa.… Segueix llegint »

Per Canviar-ho Tot: una crida anarquista

Som irreductibles. Cap delegat ni abstracció pot reemplaçar-nos. En reduir els éssers humans a dades demogràfiques i l’experiència pura a simple informació, perdem de vista tot el que hi ha d’únic i valuós al món. Necessitem presència, immediatesa, contacte directe amb les altres, control directe sobre les nostres vides: coses que ni la representació ni els representants ens poden atorgar.

amb aquest article, volem donar difusió al text “Per Canviar-ho Tot: una crida anarquista”, traducció i adaptació al català feta a Mallorca del projecte: “To Change everything: an anarchist appeal”, del col·lectiuCrimethInc. Un projecte obert, que promou l’adaptació del text i de l’imaginari original a les realitats de cada lloc on hi ha les ganes i les forces de fer-ne traduccions.… Segueix llegint »