Presentació Anuari Contrainfo.cat (27-02-13)

NOTA: La següent informació pertany a un col·lectiu que no forma part de la Coordinadora Llibertària de Mallorca. No obstant, la CLM ha decidit recolzar la seva activitat i, per tant, difon la informació que genera aquest col·lectiu.

anuari2012Després de l’experiència de l’any passat, des de Contrainfo.cat ens hem engrescat de tornar a treure a la llum un anuari que faci balanç de les lluites que s’han donat durant l’any 2012 a la nostra illa. La publicació sols ha estat possible gràcies a una quarantena d’activistes que amb el seu testimoni, feina i esforç han contribuït a crear un document molt valuós a l’hora d’analitzar l’escenari dels moviments socials a la nostra illa que, a més, desmenteix la típica idea que a Mallorca ningú no es mou.

Formalment, l’Anuari és un llibre de quasi 70 pàgines en el qual es pot trobar un resum de les principals notícies de l’any que han aparegut al web, un balanç general de les lluites socials, un tractament específic de la repressió, que s’ha documentat fent una recerca dels casos i elaborant els mapes de la repressió i diferents articles que analitzen de ben aprop els diferents àmbits i temes més crítics de les lluites populars mallorquines.

Aquesta setmana ja arribarà la segona edició de l’Anuari en paper i en farem la presentació pública per posar-lo a la disposició de tothom.

La presentació es farà el dimecres 27 de febrer a les 19:30h al Casal Joan Alcover (C/Joan Alcover, 28, Palma).

Aquesta presentació anirà a càrrec de membres del projecte Contrainfo.cat i en acabar es podran comprar exemplars de l’Anuari i gaudir d’una mica de menjar i beguda.

L’anuari té un preu de 3€ que aniran destinats a autogestionar el projecte de Contrainfo.cat

A l’anuari hi ha un capítol dedicat a la Coordinadora Llibertària de Mallorca i altres articles el·laborats per companys de la Coordinadora.

NOTA: Contrainfo. cat no és un col·lectiu de la Coordinadora Llibertària de Mallorca.