Jornada per l’autogestió i l’acció directa

NOTA: La següent informació pertany a un col·lectiu que no forma part de la Coordinadora Llibertària de Mallorca. No obstant, la CLM ha decidit recolzar la seva activitat i, per tant, difon la informació que genera aquest col·lectiu.

El món que coneixíem fins ara està canviant de forma irreversible. Els doblers escassegen, com també escasseja el petroli i augmenten les guerres per dominar els últims recursos del planeta. Però a més d’acabar amb la naturalesa o retallar els drets i els serveis als quals estàvem acostumats, ens estan condemnant a una vida de misèria i fracàs. La solitud de les ciutats no deixa lloc al veritable diàleg; les persones no s’ajuden, no hi ha respecte, i en lloc de col·laborar regeix la competitivitat, la desconfiança i el recel. Ens van enganyar dient-nos que la democràcia era viure esperant, que de nosaltres no depenen els canvis, que la política és un espectacle. No obstant això, l’ésser humà es mesura per la grandesa de les seves idees i per la força dels seus actes. Per això, et convidem a trobar-nos, a discutir què podem fer per crear un present diferent. És hora que tornin a parlar les places i els barris. És el moment de recuperar l’esperança i l’alegria per a que, pas a pas, entre totes, recuperem les nostres vides i construïm una veritable democràcia des de baix.

Dissabte 16 Maig

JORNADA PER L’AUTOGESTIÓ I L’ACCIÓ DIRECTA.

16h-19h: Mercat d’intercanvi. porta alguna cosa que no usis i agafa una altra que vulguis

17h-19h: Torneig de Bàsquet 3X3. porta una samarreta fosca i una altra clara.

19h: Taula Rodonda- Com Podem dirigir les nostres vides. amb Nono, Ecoxarxa, PAH, Jardí d’Epicur, Transitant, Contrainfo, CNT, Assemblea de Docents

20h Música en Directe:

Ana Martí (https://anag.bandcamp.com/)

Buterflai (https://refraneroagricola.wordpress.com/)

Xus Santana (https://myspace.com/xussantana/music/songs)

Jaleo Bastardo (https://www.facebook.com/jaleobastardo)

i també Serigrafia en directe (porta una samarreta clara)

Espai per nins, espectacles i circ amb el Loco Circo de la Vida

Lloc: Parc de Lllevant Cantonada Manuel Azaña amb Ctra manacor.